fbpx
Google Cégem keresési találat

Van már Google Cégem fiókja vállalkozásodnak?

A mai világban, ahol az internetes csalások, az elérhetetlen ügyfélszolgálat, és az online jelenléttel nem rendelkező, ismeretlen vállalkozások száma magas, a kulcs a bizalom. A Google Cégem (Google My Business) fiók pont ebben tud Neked segíteni.

Szeretnéd megturbózni a vállalkozásod organikus eléréseit? Ez az ingyenes platform arra van kitalálva, amire Neked szükséged van: a vállalkozásod alapvető információit a lokális keresési találatok legtetején jeleníti meg, természetesen relevancia alapján.

Egy jó profillal megtöbbszörözöd a látogatottságod, ami nélkül  labdába sem rúghatsz az esetek többségében, mivel információ híján nem fog a Google megjeleníteni a keresési találatok között.

mit ad neked a google cégem fiók?

A Google Cégem fiók létrehozásával megoszthatod céged nevét, címét, nyitvatartási idejét, elérhetőségeit, és még sok mást. Mindezt azért, hogy első megítélésre megbízhatónak, valósnak, könnyen elérhetőnek tűnjön vállalkozásod az emberek szemében a keresési találatok között.

Ezek mellett egy másik fontos lehetőséget is ad Neked és cégednek – az érdeklődők, vásárlók Véleményezhetik élményüket, gondolataikat cégedről. Mint tudjuk, a mai világban az online értékelések szerepe több szempontból is kiemelendő. Ezekre természetesen válaszolhatsz (válaszolj!), a kétirányú kommunikáció is megbízhatóbbá, transzparensebbé varázsolja cégedet. 

megjelenítési típusok

1. típus - név szerinti keresés

Amikor név alapján keresnek vállalkozásodra, a Google keresési találatok legtetején (mobilon), vagy a jobb-felső sarokban (számítógépen) megjelenik egy doboz, amiben a cím, elérhetőség (telefonszám, email, weboldal!), nyitvatartási idő, vélemények, sőt, a különböző közösségi média profilok is láthatóak.

Ezek mellett egy kattintásra útvonalat is tudsz tervezni, el tudod menteni későbbre a céget, illetve a doboz legalján hasonló keresési találatok közül válogathatsz. 

Folprint Zöldnyomda Google Cégem keresési találat

2. típus - tevékenység

Ez a típus azokra a keresésekre vonatkozik, ahol maga a tevékenység a kifejezés.

Egy példával élve, ha azt írnád be, hogy “Folprint Zöldnyomda”, akkor az előző típust mutatná Neked a Google. Ha viszont annyit írsz be, hogy “nyomda”, akkor helyzet alapján, a hozzád közel lévő, Google Cégem fiókkal rendelkező vállalkozásokat fogod látni, abból is részletesen A, B, és C opciót.

Egy opcióra kattintva szintén felugrik minden információ, de kattintás nélkül is látod az értékeléseket, címet, telefont, nyitvatartást. Tehát ha csak ennyi adatot adsz meg a Google Cégem fiókodban, már nagy eséllyel növeled a forgalmad.

Google Cégem keresési találat

Hogyan tedd jobbá vállalkozásod
+ ingyenes tanácsadás

Amikor az emberek kifejezésekre keresnek, a Google értelemszerűen releváns, személyre szabott találatokat mutat, legyen a keresés Google Maps-en, Google-ben, Google Chrome-ban, röviden bármilyen Google-lel asszociálható platformon. A fenti példa pedig érzékelteti, mennyire fontos a Google Cégem fiók. Teszteld le nyugodtan, írj be egy tevékenységet, és nézd meg a találatokat! 🙂 

Ezek mellett fotókat tölthetsz fel, vagy Facebook-szerűen posztolhatsz (egy idő után ezek eltűnnek, sztori mintára).

És ami hab a tortán – szinte minden információt (Insights) láthatsz. Informál a Google arról, hogyan és hol keresnek Rád az emberek, vagy hogy milyen messze vannak, amikor útvonaltervet indítanak hozzád. Az, hogy látod, mennyien mentek a honlapodra, hívtak, vagy készítettek útvonaltervet csak a jéghegy csúcsa! 

Próbáld ki, és írd meg nekünk tapasztalataid! 

Iratkozz fel havi hírlevelünkre tippekért, újdonságokért!

© 2020 Minden jog fenntartva

Dolgozzunk együtt

Töltsd ki ezt a rövid lapot, és felvesszük veled a kapcsolatot!