
Mi az az Email Marketing?
Az email egyik legnagyobb előnye, hogy mindenképpen cselekvésre készteti az embert. Kivéve persze azokat, akik ezt a blogot is úgy olvassák, hogy 3500 olvasatlan levél csücsül a postaládájukban (köztük én is, hello afrikai hercegek és ingyen iphone-ok).
Az olvasatlan levélre elolvasással, törléssel, vagy archiválással reagálunl. Nem úgy, mint a közösségi média platformokon, ahol szimplán továbbgörgethetünk. Azok, akik megnyitják az emailjedet, ténylegesen hallani is akarják mondanivalódat.
És ezért azért jó, mert szinte személyes, face to face szintre el tudsz jutni, hogy kapcsolatot építs minden egyes feliratkozóddal.
Az alacsony költségek mellett lehetőséget kapsz arra, hogy jobban megismerd a célközönségedet, ezáltal pedig nőjön a céged.
Az email marketing egy kétirányú kommunikáció. Talán a legközvetlenebb módszer online, amit találhatsz. Mintha szemtől szemben állnál a vásárlóiddal.
Ráadásul míg egy beszélgetés kiszámíthatatlan, az email marketing egy kontrollált tesztközeg. Ha valami nem működik, kihúzod a listádról, és másik irányba indulsz el. Élőben ritkán kapsz második esélyt.
I. Feliratkozás
II. Tartalom
III. Adatelemzés
Az email marketing még mindig az egyik legköltséghatékonyabb, hosszú távú marketingmegoldás szinte minden szempontból.
Egy gördülékenyen működő rendszert kell kialakítanod, automatizált levelekkel, és ennek eredményéül úgy hozhatod közelebb márkádhoz a célközönséged, hogy egy forintot sem költöttél kampányokra.
© 2020 Minden jog fenntartva
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. This category only includes cookies that ensures basic functionalities and security features of the website. These cookies do not store any personal information.
Any cookies that may not be particularly necessary for the website to function and is used specifically to collect user personal data via analytics, ads, other embedded contents are termed as non-necessary cookies. It is mandatory to procure user consent prior to running these cookies on your website.